Wednesday, February 19, 2014

My Peter Pilotto Snag.

 
First of all I hope you guys are having the most amazing week ever!! In my case there's nothing going on due to the heavy snow we're getting these days. To top it all off, I had an accident thanks to my dog! I fell on the ground and got a little concussion, I ended up "resting" for a week but  I've been pretty active on my Instagram. tho'... Going back to the main subject here, I finally got something from one of the Target's designers collab. I was happy to be the owner of two pieces from the Peter Pilotto's collection for Target. I haven't worn them yet but I really love them. I think the fabric is good quality and the color and mix print are really cool. I can't wait to wear them! I wanted to buy more but they sold out fast! Anyways, I'm a happy camper with what I got... What are your thoughts on this collection?.. Have a wonderful day and xoxo to you all!!
 
Español
 
Primero que todo espero que tengan una semana incredible! En mi caso no hay mucho que hacer debida a la gran cantidad de nieve que cae en estos dias. Para terminar de completer todo,  tuve un accidente gracias a mi perro! Me cai y me dio una contusion, tuve que estar en "reposo" por una semana pero me he mantenido activa en Instagram. Regresando al tema central, finalmente pude obtener algo de las colaboraciones de Target. Me siento muy feliz de ser la dueña de dos piezas de la coleccion de Peter Pilotto para Target. Aun no las he usado pero me encantan. Creo que las telas son de calidad y ni que decir de la combinacion de los colores y estampados, me parece super cheveres. Ya muero por usarlos! Quise comprar mas pero las piezas que queria se vendieron super rapido! De todos modos, estoy feliz con lo que compre.. Que piensan uds. de esta coleccion?.. Que tengan un dia maravilloso y xoxo para todos!
 

3 comments:

  1. Aunque la falda no es mi estilo, debo decir que el blazer esta DIVINO!! ME encanta todo de él hahaha
    un abrazo fuerte

    Maddy
    Freaky Fashion Friday
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Very beautiful!!!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  3. The jacket it's really amazing!!

    Kisses

    ReplyDelete